Gyakran ismételt kérdések
Próbáljuk minnél egyszerűbben kezelni ezt a részt, mivel mi sem szeretünk hatalmas marketing szövegek közepette lényeget keresni, így alábbi kérdés válaszok csak és kizárólag szárazon a lényeget takarják.
A bérelhető webáruházaknál a bérleti díj minden hó elején előre utalandó kiállított számla alapján.
Az alap havi díj a rendszer bérlését foglalja magában, tehát egy használati díj, amit azért fizet az ügyfél, hogy használhatja a rendszert. Tartalmazza még a folyamatos frissítést, karbantartást és üzemeltetést. ( a háttérben ,hogy minden rendben működjön, ne kelljen informatikai dolgokkal foglakoznia az ügyfélnek. )
E-mailben kérj segítséget. Az e-mail címet kérd telefonon! ( azért nem adjuk ki nyilvánosan a segítség kéréshez használt címet, hogy oda csak és kizárólag meglévő ügyfeleink írhassanak )
Minta ASZF és Adatvédelmi tájékoztatót kérés esetén biztosítunk. Cégünk jogi tevékenységet nem végez, a fenti dokumentumok elkészítése az ügyfél feladata Igény esetén tudunk ajánlani jogász céget, aki ilyen dokumentumok készítésével foglakozik.
A frissítések folyamatosak, de nem rendszeresek. Akkor kerülnek fel amikor szükség van rájuk az adott ügyfélnek, vagy olyan jellegű a frissítés ami kötelező valami technikai oknál fogva. Frissítés promóciós időszak ,vagy reklám kampányt közben nem ajánlott! A frissítéseket az adminisztrációs felületen láthatjuk dátum és verzió szám szerint.
A rendszer többféle segítséget is tartalmaz modul szinten léteznek leírások belépve a böngésző ablak jobb felső részén van egy kérdőjel ikon amire kattintva az éppen aktuálisan megnyitott oldalhoz kap a felhasználó segítséget adatok kitöltésénél minden egyes adat megnevezése fölé húzva a egéret segítséget kapunk pár szóban, 1-2 mondatban.
Igen, de a webáruház bérlő a felelős, hogy mindennek követelménynek megfeleljen a webáruház. A kötelező változtatásokkal kapcsolatban általában e-mail küldünk, de a bérlő dönti el, mi történjen. Mi azért vállaljuk a felelősséget, hogy a webáruház motorja és az alatta lévő szerver hibátlanul és probléma mentesen működjön, tehát technikailag egy stabil rendszert biztosítsunk.
A webáruházak üzemeltetését a atedin.hu végzi. A webáruházak a 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. szám alatti szerver termekben elhelyezett szerveren vannak üzemeltetve az ATEDIN Bt és az INTEGRITY Kft álltal.
Alapból nem minden webáruház előfizetéshez jár SSL előfizetés. Ajánlatunk: Rapid SSL https://atedin.hu/ssl-tanusitvany
A frissítés havidíj magában foglaja a rendszer folyamatos frissítését, karbantartását. Új verziók feltöltését, hiba javítást. Nem fogla magában semmiféle egyéb munkát, például tartalmi változtatást vagy beépülő scriptek elhelyezését. Amennyiben a rendszerhez való segítség nem elegendő, e-mailben válaszolunk a kérdésre, igény szerint oktató videót készítünk személyre szabva.
Írd meg nekünk, és azon kívül, hogy válaszolunk, ha hasznosnak íréljük felrakjuk ide is ,hogy mások is láthassák!?
Your question will not appear in the list automatically, only if we find it useful for the community! If you have provided your e-mail address, we will reply!