GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Próbáljuk minnél egyszerűbben kezelni ezt a részt, mivel mi sem szeretünk hatalmas marketing szövegek közepette lényeget keresni, így alábbi kérdés válaszok csak és kizárólag szárazon a lényeget takarják.

  • Mikor kell kiegyenlíteni a havi díjat?
    A bérelhető webáruházaknál a bérleti díj minden hó elején előre utalandó kiállított számla alapján.
  • Mit foglal magában a havi díj?
    Az alap havi díj a rendszer bérlését foglalja magában, tehát egy használati díj, amit azért fizet az ügyfél, hogy használhatja a rendszert. Tartalmazza még a folyamatos frissítést, karbantartást és üzemeltetést. ( a háttérben ,hogy minden rendben működjön, ne kelljen informatikai dolgokkal foglakoznia az ügyfélnek. )
  • Hol kérhetek segítséget, ha bármivel elakadtam?
    E-mailben kérj segítséget. Az e-mail címet kérd telefonon! ( azért nem adjuk ki nyilvánosan a segítség kéréshez használt címet, hogy oda csak és kizárólag meglévő ügyfeleink írhassanak )
  • Az ASZF és Adatvédelmi Tájékoztató megírása kinek a dolga?
    Minta ASZF és Adatvédelmi tájékoztatót kérés esetén biztosítunk. Cégünk jogi tevékenységet nem végez, a fenti dokumentumok elkészítése az ügyfél feladata Igény esetén tudunk ajánlani jogász céget, aki ilyen dokumentumok készítésével foglakozik.
  • Mikor frissül a rendszer és a webáruház?
    A frissítések folyamatosak, de nem rendszeresek. Akkor kerülnek fel amikor szükség van rájuk az adott ügyfélnek, vagy olyan jellegű a frissítés ami kötelező valami technikai oknál fogva. Frissítés promóciós időszak ,vagy reklám kampányt közben nem ajánlott! A frissítéseket az adminisztrációs felületen láthatjuk dátum és verzió szám szerint.
  • Probléma esetén kihez fordulhatok?
    A rendszer többféle segítséget is tartalmaz modul szinten léteznek leírások belépve a böngésző ablak jobb felső részén van egy kérdőjel ikon amire kattintva az éppen aktuálisan megnyitott oldalhoz kap a felhasználó segítséget adatok kitöltésénél minden egyes adat megnevezése fölé húzva a egéret segítséget kapunk pár szóban, 1-2 mondatban.
  • Jogszabályoknak megfelel a webáruház?
    Igen, de a webáruház bérlő a felelős, hogy mindennek követelménynek megfeleljen a webáruház. A kötelező változtatásokkal kapcsolatban általában e-mail küldünk, de a bérlő dönti el, mi történjen. Mi azért vállaljuk a felelősséget, hogy a webáruház motorja és az alatta lévő szerver hibátlanul és probléma mentesen működjön, tehát technikailag egy stabil rendszert biztosítsunk.
  • Ki és hol üzemelteti a webáruházakat?
    A webáruházak üzemeltetését a atedin.hu végzi. A webáruházak a 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. szám alatti szerver termekben elhelyezett szerveren vannak üzemeltetve az ATEDIN Bt és az INTEGRITY Kft álltal.
  • Kapok SSL-t a bérelt webáruházamhoz?
    Alapból webáruház előfizetéshez nem jár SSL előfizetés. Több fajta SSL is használható. Ajánlatunk: Rapid SSL

Nem találod a kérdésedre a választ?

Írd meg nekünk, és azon kívül, hogy válaszolunk, ha hasznosnak ítéljük felrakjuk ide is ,hogy mások is láthassák!

A kérdésed a listában nem jelenik meg automatikusan, csak akkor ha azt a közösség számára hasznosnak találjuk! Ha megadtad e-mail címed válaszolunk!

2019.04.29.